Endodoncja - leczenie kanałowe

Wbrew powszechnej opinii leczenie kanałowe nie musi boleć! Odpowiednio dobrane znieczulenie sprawia, że zarówno ból, jak i obawy pacjentów znikają. Podczas zabiegów nasz pacjent przybiera pozycje leżącą, co pozytywnie wpływa na nastrój i pozwala się odprężyć.

Leczenie kanałowe przy użyciu mikroskopu Endodoncja w Niewada Clinic

Endodoncja zajmuje się rozpoznawaniem i leczeniem chorób miazgi zębów i tkanek okołowierzchołkowych. W trakcie leczenia usuwa się martwe tkanki oraz bakterie, które powodują zapalenie tkanek otaczających ząb. Takie leczenie wymaga ogromnej prezycji, gdyż kanały zębów mają często średnicę poniżej 1 milimetra. Dlatego też w NIEWADA CLINIC, wykorzystując technikę powiększenia − za pomocą lupy i mikroskopu endodontycznego firmy Zeiss − możemy przeprowadzać bezbolesne i precyzyjne zabiegi. Widzimy więcej i pracujemy dokładniej, co ma ogromne znaczenie dla skutecznego leczenia Twoich zębów. Praca w powiększeniu ułatwia usunięcie złamanych narzędzi, udrożnienie zarośniętych kanałów i odnalezienie ich dodatkowych odgałęzień.

Ze względu na dużą różnorodność kształtu kanału, u każdego z pacjentów indywidualnie dobieramy narzędzia do pracy. Stosujemy tylko nowoczesne i sprawdzone narzędzia - niklowo-tytanowe narzędzia ręczne i mechanicze, system ultradźwiękowy oraz innowacyjne urządzenia do wypełniania kanałów. Ważne dla zdrowia jest, aby zamknięcie kanału było bardzo szczelne. Dzięki temu zapobiega się ponownemu rozwojowi bakterii.

Doświadczenie w leczeniu kanałowym Nowoczesne narzędzia w leczeniu kanałowym

Przykładamy dużą wagę do kontroli efektów naszej pracy. Podczas diagnostyki używamy zaawansowanej technologicznie radiowizjografii, która charakteryzuje się bardzo niską dawką promieniowania, oraz endometru, który pomaga w ustaleniu długości kanałów zęba.

Pamiętaj! Leczenie kanałowe nie musi trwać miesiącami. 95 na 100 zębów udaje nam się wyleczyć na jednej wizycie!
Doświadczenie lekarzy z NIEWADA CLINIC sprawi, że przestaniecie się obawiać leczenia, o czym świadczą słowa jedengo z naszych pacjentów:
Nie sądziłem, że leczenie kanałowe może być tak bezproblemowe. - Pacjent Dariusz S.