Profilaktyka i higiena

Profilaktyka

Jak powinna wyglądać profilaktyka dopasowana do moich potrzeb?

W NIEWADA CLINIC stworzyliśmy profesjonalny program pielęgnacji zębów, oparty na aktualnym stanie wiedzy i zebranym doświadczeniu. Profesjonalnie wykwalifikowane higienistki przeprowadzą trening prawidłowego mycia zębów. Polecą odpowiednią dla Ciebie szczoteczkę oraz inne środki pielęgnacyjne, takie jak szczoteczki międzyzębowe, nici dentystyczne, płukanki, itp. Dokonają pomiaru odpowiednich wskaźników, co umożliwia ocenę faktycznego stanu higieny jamy ustnej oraz pozwala dostosować odpowiednie zabiegi do indywidualnych potrzeb. Kurs profilaktyczny jest podzielony z reguły na dwie lub trzy części, trwające, według naszych doświadczeń, około 1 godziny, w odstępach kilkutygodniowych. Pozwala to lepiej skorygować błędy lub niedociągnięcia w stosowaniu  techniki  mycia  zębów.  Dzięki  temu  możliwe  jest  lepsze i szybsze opanowanie właściwych procedur codziennego dbania o zęby i dziąsła.

Higiena jamy ustnej

"Czysty ząb choruje rzadziej"

W naszym centrum higienistki stomatologiczne pełnią bardzo ważną funkcję. Ich zadaniem jest kontrola higieny jamy ustnej naszych pacjentów. Zabiegi czyszczenia zębów przeprowadzają zawsze z wykorzystaniem lup stomatologicznych. Procedury te powtarzają, w zależności od potrzeb, 2-4 razy w roku, zmniejszając jednocześnie ryzyko zachorowań związanych z próchnicą i chorobą przyzębia.

Dzięki temu zachowujesz zdrowy uśmiech przez długie lata, a ryzyko zachorowania na choroby ogólnoustrojowe zmniejsza się.

Profilaktyka - szczoteczka do zębów
Higiena jamy ustnej - nić dentystyczna